اخبار

مراسم رونمایی از 25 عنوان اثر جدید

مراسم گرامی‌داشت هفته پژوهش و تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه ادیان و مذاهب با حضور حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید‌ابوالحسن نواب، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مهدی فرمانیان معاون پژوهشی دانشگاه ادیان و مذاهب و جمعی از اساتید و پژوهشگران در تالار امام موسی صدر این دانشگاه برگزار شد.
به همین مناسبت مهدی محمدی شجاعی مدیر انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب با اشاره به برگزاری مراسم بیست و پنجمین سالروز تاسیس انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب و رونمایی  از 25 عنوان اثر جدید و نیز تقدیر از پژوهشگران برتر اظهار داشت؛ به‌مناسبت بیست و پنجمین سالروز تاسیس انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب،کلیه آثار رونمایی شده با تخفیف ویژه به دانشجویان و پژوهشگران عرضه می‌شود.
وی افزود، علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این آثار با مراجعه به سایت انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب به نشانی www.adyanpub.com این آثار را مشاهده و سفارش دهند.
در این گفت‌وگو مدیر کتابخانه و انتشارات دانشگاه، با تشکر از  حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالحسن نواب به پاس حمایت‌های همیشگی و بی دریغشان و حجت الاسلام و المسلمین دکتر مهدی فرمانیان و همه دست اندرکاران برگزاری آیین رونمایی از بیست و پنج عنوان اثر جدید انتشارات دانشگاه ادیان و مذاهب قدردانی به‌عمل آورد.